Офіційний представник в Україні з 2007 року
(0)
Повернення товару
https://gearo.bibimir.com керується Законом України «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», https://gearo.bibimir.com може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості по Україні

У разі виявлення недоліків товару, покупець, у порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги споживача) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром чи його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.
Повернення коштів при поверненні товарів НЕНАЛЕЖНОЇ якості
Після отримання нами товару та його перевірки на відповідність критеріям повернення, протягом 5 робочих днів покупцеві буде зроблено повернення повної вартості товару способом відповідним способу оплати замовлення (наприклад, при оплаті банківською картою - повернення коштів буде здійснено покупцю на ту ж банківську картку, відповідно до вимог законодавства)
Оплата за доставку при поверненні товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості

Продавець оплачує повну вартість доставки товару НЕналежної якості від покупця за адресою продавця

Товари НАЛЕЖНОЇ якості, для яких дозволено повернення та обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Для оформлення повернення товару виконайте наступні кроки:

1. Заповніть бланк на повернення, який був відправлений разом із замовленням.
2. Вкажіть ваші Прізвище, Ім'я, По-батькові.
3. Вкажіть ваш IBAN-номер рахунку для повернення коштів.
4. Відправте товар будь-яким зручним для Вас способом за адресою: м. Одеса, вул. Стара Люстдорфська дорога, 7, бізнес-центр "Меридіан" Відправку товару для оформлення повернення сплачує Покупець.
5. Після отримання товару ми відправимо вам кошти на банківський рахунок, вказаний у бланку на повернення.
Повернення коштів
Повернення коштів відбувається протягом 1-3 банківських днів після отримання товару від Покупця.
 керується Законом України «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», https://gearo.bibimir.com може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості по Україні

У разі виявлення недоліків товару, покупець, у порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги споживача) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром чи його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.
Повернення коштів при поверненні товарів НЕНАЛЕЖНОЇ якості
Після отримання нами товару та його перевірки на відповідність критеріям повернення, протягом 5 робочих днів покупцеві буде зроблено повернення повної вартості товару способом відповідним способу оплати замовлення (наприклад, при оплаті банківською картою - повернення коштів буде здійснено покупцю на ту ж банківську картку, відповідно до вимог законодавства)

Оплата за доставку при поверненні товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості

Продавець оплачує повну вартість доставки товару НЕналежної якості від покупця за адресою продавця
Товари НАЛЕЖНОЇ якості, для яких дозволено повернення та обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
• товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
• товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
• збережені всі ярлики та заводське маркування;
• товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Для оформлення повернення товару  виконайте наступні кроки:
1. Заповніть бланк на повернення, який був відправлений разом із замовленням.
2. Вкажіть ваші Прізвище, Ім'я, По-батькові.
3. Вкажіть ваш IBAN-номер рахунку для повернення коштів.
4. Відправте товар будь-яким зручним для Вас способом за адресою: м. Одеса, вул. Стара Люстдорфська дорога, 7, бізнес-центр "Меридіан". Відправку товару для оформлення повернення сплачує Покупець.
5. Після отримання товару ми відправимо вам кошти на банківський рахунок, вказаний у бланку на повернення.

Повернення коштів
Повернення коштів відбувається протягом 1-3 банківських днів після отримання товару від Покупця.
Made on
Tilda